برنامه قطب نما برای موبایل

نسخه فارسی  برنامه قطب نما ، با این برنامه شما عرض و طول جغرافیای و جهات مختلف را با موبایل خود و تنها با داشتن این نرم افزار ویژه موبایل ها می توانید پیدا کنید . از دیگر ویژگی های این قطب نما می توان به نمایش جهت مکه مکرمه برای تعیین قبله نیز اشاره کرد.
قابل نصب روی:
نوکیا : ۶۶۲۰/۶۲۶۰/۶۶۷۰/۶۶۳۰/۶۶۰۰ / ۶۰۰/۳۶۲۰/۳۶۵۰/۳۲۳۰/۳۶۶۰/۳۲۵۰/۶۱۰/۷۶۵۰/۶۸۰/۶۶۸۱/۶۶۸۲
N-Gage/N-Gage QD/N۷۰/N۹۰/ Siemens SX۱



دانلود 

پسورد : www.kamyabonline.com

بازی Call Of Duty 3

منبع : p30download.com

بازی معروف Call Of Duty  که جدیدترین نسخه قابل اجرا برای موبایل می باشد .
این بازی به صورت جاوا بوده و در اکثر گوشی ها قابل اجرا میباشد.

 دانلود - 228 کیلوبایت
 

برنامه ای برای طراحی صفحات وب PHP Editor

این برنامه برای ویرایش فایلهای php است .کسانی که به نوعی نمیتوانند php را روی کامپیوترشان نصب کنند این برنامه برای آنها عالی است.چون نصب php روی ویندوز سخت میباشد.کارهای دیگری که با این برنامه میتوانید انجام دهید طراحی وب با زبان html است که به راحتی میتوانید طراحی کنید .این برنامه تگهای php و html را در خود به صورت آماده دارد.برای استفاده از تگ های html میتوانید از منوی بالای برنامه کمک بگیرید و برای php میتوانید از کلیدهای Ctrl+Enter استفاده کنید.یکی دیگر از قابلیت های این برنامه دیدن فایلهای php در رایانه است. فایل کرک همراه خود برنامه می باشد که باید فایل crack را از حالت زیپ دربیاورید و سپس آن را در دایرکتوری برنامه کپی کنید.

   دانلود

برنامه ای برای تست قطعات کامپیوتر PerformanceTest 6.1

با استفاده از این برنامه می توانید کارایی و سرعت قسمتهای مختلف سیستم خود را تست کرده و آن را با کامپیوترهای دیگر مقایسه کنید. در این برنامه می توانید 25 تست را در قالب 6 دسته مختلف شامل CPU ، گرافیک دو بعدی ، گرافیک سه بعدی ، حافظه ، هارد دیسک و درایوهای CD و DVD انجام دهید. همچنین 5 تست پیشرفته برای هارد ، شبکه ، گرافیک سه بعدی ، چند وظیفه ای برای CPU و درایوهای CD و DVD انجام دهید. می توانید اطلاعاتی را با نام Baseline از اینترنت دریافت کنید و با سیستم و قطعات خود مقایسه کنید. می توانید نتایج مقایسه را به صورت HTML‌ ، عکس ، فایل اکسل و Word ذخیره کنید. می توانید از نتایج پرینت تهیه کنید و ... در این مقایسه می توانید ببینید که چه قطعه ای خوب کار می کند و چه قطعه ای دارای مشکل است.
سریال:
Username: Fighting For Fun
SN: 000HFK-64WNGD-97ZR3A-N5ZBZ9-1BM70X-7RCUAT-Q0AJ2K
دانلود