فتوشاپ ۱۱ فارسی Adobe Photoshop CS4 Extended ME

نسخه ی خاور میانه Photoshop CS4 (فتوشاپ 11) با قابلیت تایپ مستقیم فارسی

تعدادی نرم افزار موجودند که همیشه اسم و نام آن ها بر سر زبان ها بوده و اینقدر معروف هستند که همه آن ها را می شناسند. نرم افزار هایی که هر جا نام آن برده شود همه از خصوصیات آن خواهند گفت. معروفیت این ابزار ها تقریبا شبیه به ویندوز است. شاید کمتر کسی باشد که نام ویندوز را نشنیده باشد و شاید کمتر کسی هم باشد که نام Adobe PhotoShop را نشنیده باشد. نرم افزاری بسیار کامل ، بسیار معروف که در سراسر دنیای رایانه یکی از معروف ترین ها محسوب می شود و دسته کمی از معروفیت سیستم عامل ویندوز ندارد.در یک کلام یکی از " ترین های " دنیای رایانه و خصوصا گرافیک نام PhotoShop را برای خود برگزیده است. فتوشاپ معروف ترین نرم افزار تولیدی کمپانی بسیار معروف Adobe است. شرکتی بسیار قدرتمند که بعد از مایکروسافت دومین شرکت نرم افزاری دنیای رایانه به اعتقاد خیلی ها به شمار می رود. قدرت Adobe بر هیچ کس پوشیده نیست، این کمپانی چندین سال است که با کنار زدن رقبا بر بلندای گرافیک رایانه ای ایستاده است  و باز هم شاهکار این کمپانی یعنی فتوشاپ با به روز رسانی در اختیار کاربران قرار گرفت. در مورد این که فتوشاپ این همه معروف و محبوب است دلایل متعددی را می توان برشمرد . استفاده آسان که مهم ترین دلیل استفاده است . افکت ها و براش های بسیار زیاد و متنوع، پشتیبانی تقریبا همه فرمت های تصویری ، نقاشی آسان ،  تفکیک رنگ ها ، امکانات فوق العاده همگی بخشی از توانایی های فروشگاه عکس (PhotoShop) هستند. نسخه ی جدید این نرم افزار به تازگی از سوی Adobe به همگان معرفی گردیده و آماده استفاده گردیده  . فتوشاپ یکی از نرم افزاری های مجموعه بی نظیر Adobe Master Collection CS4 است که تمامی نرم افزار های نسخه CS4 را در خود جای داده است. پردازشگر تصویر فتوشاپ نهایت هنر یک کاربر را می تواند برای بازدید کننده نمایان کند. ارتباط قدرتمند و کامل فتوشاپ با دیگر نرم افزار های کمپانی ادوبی باعث شده تا انتخاب اول کاربران Photoshop باشد. نسخه جدید با تغییرات و امکاناتی فوق العاده در دسترس قرار گرفته است. فتوشاپ چند سالی است که به صورت دو نسخه ارائه می گردد Adobe Photoshop CS4 و Adobe Photoshop CS4 Extended ME که فقط به ظاهر در یک کلمه  Extended با هم تفاوت دارند اما در عمل تفاوت های زیادی را نمایان می کنند. کامل ترین نسخه ای که به بازارها عرضه می گردد همین نسخه Extended است. محیط گرافیکی فتوشاپ 11 کاملا تغییر و بهینه شده است تا بازهم کاربران به آسانی کار ویرایش را انجام دهند. البته براش ها ، افکت ها و فیلتر های بسیار زیبا و جدیدی به نسخه جدید اضافه گردیده اند. در نسخه جدید حتی می توان با کمی حوصله فایل های 3D و به صورت انیمیشن طراحی کرد. در نهایت هم هنر ادوبی با ارائه فرمتی جدید یعنی PSB که مختص فتوشاپ بوده و قدرت پردازش تصویر تا حجم بی نظیر 2 گیگابایت را به کاربران هدیه می کند. با این همه قابلیت و شهرت جای هیچ گونه فکر برای دانلود Adobe Photoshop CS4 Extended ME باقی نمی ماند.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Adobe Photoshop CS4 Extended ME:- محیطی کاملا ساده در عین جذابیت و کارآیی فوق العاده بالا
- پشتیبانی از تقریبا همه فرمت های تصویری موجود
- استفاده از کیفیت فوق العاده بالا و کم نظیر HDR
- طراحی تصاویر سه بعدی
- طراحی انیمشن که در نسخه جدید به صورت کامل اضافه شده است
- نمایش رنگ ها با معیارهای مختلف
- تفکیک رنگ ها به سادگی
- ترکیب چند رنگ برای بدست آوردن رنگ مورد نظر
- افکت ها ، فیلترها ، براش هایی فوق العاده زیبا و بسیار هم متعدد
- قابلیت زوم کردن به درجه بسیار بالا برروی تصاویر
- سازگاری با دیگر نرم افزارهای ادوبی نظیر Adobe After Effects ، Adobe Premiere ، Adobe Illustrator ، Adobe Encore DVD و ...
- ساخت منوها برای فیلم های با کیفیت  DVD
- امکان چند لایه سازی تصاویر برای اعمال تغییرات به صورت حرفه ای
- امکانات کامل برای اعمال تغییرات بر روی تصویر نظیر چرخاندن ، زوم ، تغییر اندازه ، تغییر در رنگ و ...
- سازگاری کامل با Lightroom 
- ارتباطی قدرتمند با فتوشاپ میان رایانه و دستگاه های دیجیتالی
- قابلیت تغییرات برروی فیلم ها به صورت فریم به فریم بدون کوچکترین تغییراتی در کیفیت
- نهایت کیفیت در چاپ صفحات
- قابلیت چرخش تصاویر به صورت 360 درجه
- تغییر زاویه نور تصاویر به سادگی و کاملا سفارشی
- قابلیت فوق العاده مفید Tab Browsing که به سرعت کار حرفه ای ها کمک می کند
- سازگاری با نرم افزار Adobe Acrobat و فرمت معروف PDF
- یکی کردن تصاویر ها با تغییر رنگ اتوماتیک
- سازگاری با نسخه های ویندوز XP SP2 و ویندوز محبوب ویستا
- و ...



منبع : www.AsanDownload.com



ویژگی های جدید نرم افزار Adobe Photoshop CS4 Extended:

- متحرک سازی بر پایه اشیا(Object-base Animation)
 
ایجاد و اعمال انیمیشن‌‌ها به‌صورت مستقیم و مستقل از فریم بر سمبل‌‌ها که سرعت و سادگی را برای طراحان به ارمغان آورده است.
- پنل اختصاصی ویرایش حرکت (Motion Editor Panel) 
تجربه بسیار مهیج در کنترل تمامی ‌‌اجزای حرکتی در تک تک فریم‌‌ها به‌صورت مستقل، از قبیل چرخش، تغییر اندازه، تغییر ابعاد، تغییر موقعیت در سه محور، تنظیم فیلترها و ... .
- حرکات پیش ساخته (Motion Tween Presets
ایجاد و اعمال حرکات پیش‌ساخته(Pre-Built Animation)  روی اشیای مورد نظر جهت افزایش سرعت به‌صورت تساعدی و به اشتراک‌‌گذاری آنها برای طراحی هر چه خلاقانه‌تر.
- طراحی حرکات اشیا طبق قوانین فیزیک و کنیماتیک
طراحی و شبیه‌‌سازی حرکات محور و مفصل با توجه به قوانین فیزیک با استفاده از ابزار  Bone Tool
- سه بعدی سازی‌
ایجاد انیمشن‌‌های سه بعدی در بستر اشیای دو‌‌بعدی که قابلیت طراحی و ویرایش در سه محور به دوگونه وابسته و غیر وابسته به صفحه را دارا ‌باشد.


منبع : www.AsanDownload.com



- پنل ‌‌ادوب کولر
پنل ‌‌ادوب‌کولر، یکی دیگر از زیبایی‌‌های فلش 10 است‌‌ که در آن کاربر می‌‌تواند به پایگاه داده بسیار بزرگی از  ترکیب‌‌های رنگی و طراحی پوسته‌‌های منتخب جهان دسترسی پیدا کند.
- طراحی نرم‌‌افزار‌‌های دسکتاپ (Adobe Air)
قابلیت خلق نرم‌‌افزارهای دسکتاپ با زیبایی‌‌های فلش و دسترسی مستقیم به‌ API‌های سیستم عامل.
- کتابخانه صوتی فلش‌
فلش در این نسخه از کتابخانه آماده‌‌ی اصوات پرکاربرد در ساخت انیمیشن استفاده کرده است که در منوی  Common Library  قرار داده شده است.
- پنل عمودی خصوصیات‌
یکی از واضح‌‌ترین تغییرات در فلش، تغییر پنل Properties به‌صورت عمودی است که این خود تغییری بسیار مناسب برای دسترسی هر چه سریع‌‌تر به امکانات آن و همچنین افزایش فضای طراحی برای طراحان به‌خصوص در مانیتورهای عریض است‌‌.
- پنل جدید پروژه
از قابلیت‌‌های منحصربه‌فرد در پنل پروژه می‌‌توان کار همزمان با چند پروژه، اعمال تغییرات در چند فایل به‌صورت همزمان، ذخیره سمبل‌‌های طراحی شده در فایل اختصاصی را ذکر کرد.
- ‌‌ادوب مدیا انکور با پشتیبانی264 H. انقلابی در فناوری نمایش فیلم در فلش و پشتیبانی از فایل‌‌های استاندارد264  H. از قبیل.3gp،.mov و نیز افزودن برخی قابلیت‌‌های نرم‌‌افزارهای Premier  وAfter Effect  در سایه حمایت ‌‌ادوب مدیا انکور.
- یک پارچگی با ‌‌ادوب Connect Now این ابزار به شما امکان به اشتراک‌‌گذاری صفحه طراحی‌تان را به‌صورت آنلاین می‌‌دهد. همچنین ارتباط بسیار نزدیکی با نرم‌‌افزار (Acrobat Connect) نیز دارد.
- ویرایش به وسیله ‌‌ادوب Sound Booth امکان جدید دیگر برای ویرایش مستقیم فایل‌‌های صوتی وارد شده در فلش به‌کمک نرم‌‌افزار  فلش و ساوندبوث و اضافه شدن پسوند جدیدASND  به‌عنوان پسوند مورد تایید در نرم‌‌افزار فلش و ساوندبوث.
- افزایش قابلیت کار با متا دیتاپنل جدید MXP توان افزودن کردن متاتگ‌‌ها را به فایل‌‌های خروجی فلش می‌‌دهد. این تگ‌‌های اطلاعاتی وسیله‌‌ای برای مدیریت بهتر فایل‌‌ها در نرم‌‌افزارهایی هستند که قابلیت خواندن متاتگ‌‌ها را داشته باشند؛ مانند ‌‌ادوب بریج. همچنین متادیتاها یاور موتورهای جستجو برای گروه‌بندی و شرح بهتر فایل‌‌ها به‌شمار می‌‌روند.
- همراهی بیشتر با ‌‌ادوب فلکس‌- وارد کردن کامپوننت‌‌های صرفا کدی یا (Code-only ActionScript) SWC توسعه‌یافته در ‌‌ادوب فلکس یکی دیگر از توانمندی‌‌های جدید در این نسخه است.
- ورود XFL جهشی دیگر در پشتیبانی هر چه بیشتر نرم‌‌افزارهای خانوادگی ‌‌ادوب. امکان وارد کردن فایل خروجی جدیدXFL  از نرم‌‌افزارهای Adobe Indesign و Adobe After Effect  به فلش.


منبع : www.AsanDownload.com



- پشتیبانی از ‌‌ادوبPixel Bender این نرم‌‌افزار به شما اجازه طراحی فیلتر مورد نظر و اعمال آن در فایل فلش را به‌صورت Real Time می‌‌دهد. در واقع با یک بار طراحی فیلتر، می‌‌توانید به دفعات از آن در 3  ActionScript  فایل‌‌های متفاوت استفاده کنید.
- افزایش فشرده‌‌سازی و کیفیت در فایل‌‌هایJPEG
همان‌گونه که از عنوان مشخص است، در این نسخه فلش از فناوری جدید فشرده‌سازی فایل‌‌های JPEG با افزایش کیفیت و کاهش حجم چشم‌‌گیری استفاده کرده است که این خود به‌تنهایی نوید فایل‌‌های فلش کم حجم‌تر را می‌‌دهد.
- افزایش قابلیت‌‌های پنل کتابخانه‌برخی از توانمندی‌‌های جدید در این نسخه عبارت است از جستجو، مرتب‌سازی فایل با روشی جدید، توانایی اعمال تغییرات به‌صورت همزمان در چند فایل، به اشتراک‌گذاری کل کتابخانه و ... .
- محیط جدید طراحی بر اساس4 Adobe Creative Suite CS هماهنگ‌سازی بیشتر محیط فلش با خانواده 4 CS و نیز ارتباط خیره‌کننده‌ این نرم‌‌افزار با دیگر اعضای خانواده از جمله فتوشاپ از دیگر تغییرات جدید در فلش است.
- ایجاد الگوهای تزیینی به‌کمک ابزار Deco Tool
طراحی الگوهای (Pattern) ثابت یا متحرک به‌راحتی با جایگزینی یک یا چند سمبل در منوی ویژگی‌ها این ابزار و نیز ایجاد تغییرات در آن به‌کمک ابزارهایی از قبیلBrush  و یا Fill Tool. و ده‌ها قابلیت جدید دیگر.



دانلود - سرور راپید شیر
 دانلود - 967 مگابایت | بخش اول - دوم - سوم - چهارم - پنجم - ششم - هفتم - هشتم - نهم - دهم - یازدهم

دانلود - سرور آسان دانلود 

 دانلود - 967 مگابایت | بخش اول - دوم - سوم - چهارم - پنجم - ششم - هفتم - هشتم - نهم - دهم - یازدهم

پسورد فایل : www.asandownload.com

نقشه جهان سه بعدی3D World Map

 

به کمک نرم افزار نقشه جهان سه بعدی می‌توانید سیاره زمین را در سه بعد ببینید و موقعیت 269 کشور و بیش از 30000 شهر را اطراف جهان ببینید، فاصله بین هر دو موقعیت و یا چند مکان مختلف را محاسبه و مقایسه کنید. شبیه ساز سیاره زمین سه بعدی، یک مدل کاملاً واقعی است و می‌توانید دامنه دید خود را تغییر دهید. هم‌چنین می‌توانید این برنامه را به عنوان screensaver رایانه خود انتخاب کنید. تقریباً هر چیزی را می‌توانید به توجه به نظرتان انتخاب و تنظیم کنید و حتی رنگ کره زمین را تغییر دهید. پنجره برنامه را به طور استاندارد و یا کامل باز کنید.

 دانلود با حجم 3.96 مگابایت