آپدیت بدون دردسر ویندوز حتی با فایرفاکس و اپرا

برای آپدیت ویندوز کافیست به سایت ماکروسافت و به قسمت Windows Update رفته و پچ ها اونو نصب کنید . این کار در بهبود ویندوز و از بین بردن مشکلات امنیتی اون تاثیر زیادی داره . ولی به تازگی استفاده از این بخش بسیار سخت شده ، بطور مثال ماکروسافت از شما می خواهد بعضی از سرویس ها رو مثل Automatic Updates و BITS را بصورت اوتوماتیک در بیاورید ، همچنین ماکروسافت شما رو وادار می کند که برنامه ای روی ویندوزتون نصب کنید ( با اینکار اگر ویندوز شما اورجینال نباشه آپدیت نمی شه ) . اما با توجه به اینکه همیشه راه های دیگر هم هست

WindizUpdate سایتی هست که به شما اجازه می ده ویندوزتون رو با استفاده از فایرفاکس و یا اپرا آپدیت کنید ( از اقدامات عجیب ماکروسافت جلوگیری از دسترسی کاربران مرورگرهای فایرفاکس و اپرا به قسمت های زیادی از سایتش هست ! ) .

این سایت پلاگینی بر روی کامپیوتر شما نصب می کنه تا تشخیص بده کامپیوتر شما به چه آپدیت هایی نیاز داره تا اونارو برای شما دانلود کرده و نصب کنه ...

این کار ممکن هست خیلی رسمی نباشه ولی :

* آپدیت ها از سایت ماکروسافت دانلود می شود .

* اطلاعات قابل شناسایی و شخصی از کامپیوتر شما جمع آوری نمی شود .

* نیازی به نصب برنامه Windows Genunine Advantage نیست .

* شما لازم نیست حتما از اینترنت اکسپلورر استفاده کنید .

* شما اون پیغامی مزاحمی رو که بعد از هر آپدیت به شما می گه که ویندوز رو ریست کنید ، نمی بینید .

به هر حال راه های مختلفی برای آپدیت ویندوز هست ولی این راه می تونه یکی از بهترین اونها باشه ...

سری کامل کد های مخفی نوکیا

سری کامل کد های مخفی گوشی های نوکیا را  به صورت کامل در اینجا برای شما دوستان قرار دادم .
#06#*
سریال نامبر گوشی را نشان میدهد ( IMEI )

#92702689#*
نمایش : سریال نامبر گوشی ، تاریخ ساخت ، تاریخ فروش ، تاریخ آخرین تعمیرات ( 0000 به معنای نداشتن تعمیر قبلی) برای خروج از این صفحه باید گوشی را خاموش و دوباره روشن کنید.

#3370*
با این کد شما از حالت EFR استفاده خواهید کرد که باعث میگردد از حداکثر کیفیت صدای گوشی برخوردار شوید اما در عوض مصرف باطری شما کمی بالاتر خواهد رفت

#3370#
حالت EFR را غیر فعال میسازد.

#4720#*
گوشی را در حالت کیفیت صدای پائین قرار میدهد و در عوض مصرف باطری شما درحدود 30 درصد کاهش میابد.

#4720#*
حالت قبل را غیر فعال میسازد.

#0000#* و یا #9999#*
ورژن سیستم عامل گوشی ، تاریخ ساخت نرم افزار ، و نوع فشرده سازی را نشان میدهد.

#30#*
شماره های محرمانه گوشی را نمایش میدهد.

#67705646#*
در گوشیهای مدل 3310 و 3330 لوگوی شبکه را حذف میکند ( IR-TCI )

#73#*
تایمر گوشی و همچنین تمام امتیازات بدست آمده در بازیها را Reset میکند.

#746025625#*
نمایش وضعیت سرعت clock سیمکارت گوشی. اگر گوشی شما دارای حالت SIM Clock Stop Allowed باشد به این معنا خواهد بود که گوشی شما میتواند درحالت کمترین میزان مصرف باطری درحالت Standby قرار بگیرد.


#2640#*
کد رمز فعلی گوشی را نشان میدهد. کد رمز گوشی در حالت عادی 12345میباشد.

#7780#*
RESET گوشی یا همان بازگشت به حالت تنظیمات کارخانه ای. مناسب برای زمانیکه گوشی قاطی کرده است . درواقع درایو C گوشی را ریست میکند (ریست گوشی بدون حذف برنامه ها) بعد از وارد کردن این کد ، گوشی از شما تقاضای وارد کردن security code را خواهد داشت که اگر آنرا قبلا تغییر نداده باشید 12345 میباشد.)

#7370#*
فرمت گوشی . مناسب برای زمانیکه گوشی خیلی خیلی قاطی کرده است. درواقع این کد درایو C گوشی را فرمت میکند و البته تمامی برنامه ها و فایلهای موجود بر روی این درایو از بین خواهند رفت . بعد از وارد کردن این کد ، گوشی از شما تقاضای وارد کردن security code را خواهد داشت که اگر آنرا قبلا تغییر نداده باشید 12345 میباشد.)

قطع کردن Error reporting windows XP

برای این عمل آدرس زیر را دنبال کنید:

روی MY COMPUTER کلیک راست کرده و Properties را

انتخاب کنید سپس در تپ advance دکمه Error reporting

را زده و روی قسمت Disable error reporting کلیک کرده

و تیک قسمت پایین ان را نیز بردارید ok کرده . کار تمام شد.

استفاده از شکلک های باحال در هر جا که دوست دارید


منبع: P30download.com


کوئیک اسمایل نرم افزاریست که به شما این امکان را میدهد در هر محلی که نیاز دارید از شکلک (اسمایلی)‌ استفاده کنید. سازندگان این برنامه تمام تلاش خود را بکار برده اند تا کامل ترین ابزار اسمایلی را تهیه کنند و در اختیار قرار دهند، با در اختیار داشتن کوئیک اسمایل در هر محلی میتوانید از شکلک های متنوعی استفاده کنید. به طور مثال در وبلاگ نویسی، ایمیل، محیط یاهو میل و جی میل، در مایکروسافت ورد ، فرانت پیج و ... همچنین استفاده اصلی برنامه برای کاربران انجمن های اینترنتی (فروم ها) میباشد. استفاده از این ابزار رایگان، کاربردی و محبوب برای همه افراد توصیه میشود.

از ویژگی های این ابزار مفیدمیتوان به موارد زیر اشاره کرد:

- Forum Tools Supported
  کاربران فروم این نگرانی را برای ارسال انواع کد ها نخواهند داشت. در کوئیک اسمایل همه این ابزار ها در اختیار شماست. کاربران فروم میتوانند کد های مخصوص HTML , PHP , Normal CODE را با استفاده از ابزار داخلی برنامه ارسال کنند. همچنین کد های مربوط به تصویر. ابزار جانبی جدیدی اضافه شده است به نام Forum Editor تا تمامی ابزارهای مورد نیاز ادیت متن های فروم را در یک محل داشته باشید.
- Favorites List
لیستی از شکلک های مورد علاقه ایجاد کنید، از نسخه دو این امکان وجود داشته و اکنون با قدرت بیشتری این امکان توسعه یافته است. روی شکلک راست کلیک کنید و به لیست خود اضافه کنید. چندین لیست مختلف ایجاد کنید و در آن واحد به همه آنها دسترسی دارید. امکان جدیدی نیز وجود دارد که بر اساس استفاده (تعداد کلیک) نیز یک لیست آتوماتیک ایجاد شود. همه اینها را در تب fav خواهید داشت.
- Best Smiley Collection
گالری شکلک های شامل بهترین ها است و این سیاستی است که در تمامی نسخه های برنامه اعمال کرده اند و همواره با گزینش بهترین شکلک ها رضایت کاربران برنامه را جلب کرده اند. این لیست هر روز نیز با درخواست کاربران بهبود یافته و به لیست نهایی رسیده است. برای نسخه های جدید تر منتظر شکلک های جدید نیز باشید. در نسخه جدید به درخواست کاربران برای هماهنگی بیشتر با مسنجر یاهو شکلک های جدید یاهو مسنجر به برنامه اضافه شدند.
- Drag and Drop
از نسخه 2 به بعد این امکان وجود داشته است، بدین معنا که شکلک را کشیده و به داخل محیطی که نیاز دارید میاندازید. به طور خود کار شکلک به محل مورد نظر ارسال میشود.
- HTML Supported
در صورتی که ادیتور مورد استفاده شما برای ارسال شکلک از نوع HTML باشد کد مخصوص آنرا برای آن ارسال میشود. بدین معنی که از شر ارسال کد به صورت تگ ها خلاص میشوید و شکلک را در هنگام ارسال در ادیتور خواهید دید. از جمله این ادیتور ها ادیتور های WYSI و مایکروسافت فرانت پیج و ...
- Skin Base
نسخه جدید برنامه دارای چندین اسکین میباشد که خود شما نیز میتوانید برای آن اسکین طراحی کنید و برای استفاده دیگران برای سایت ارسال نمایید. با استفاده از ابزار اسکین میکر پروفایل بسازید و اسکین های جدید را نیز از سایت دانلود کنید.

 دانلود - 2.42 مگابایت
 سایت سازنده


 

بازی Alien Shooter 1.2

یک بازی اکشن و هیجان انگیز

حجم : ۲۱ مگابایت

دانلود