استفاده از شکلک های باحال در هر جا که دوست دارید


منبع: P30download.com


کوئیک اسمایل نرم افزاریست که به شما این امکان را میدهد در هر محلی که نیاز دارید از شکلک (اسمایلی)‌ استفاده کنید. سازندگان این برنامه تمام تلاش خود را بکار برده اند تا کامل ترین ابزار اسمایلی را تهیه کنند و در اختیار قرار دهند، با در اختیار داشتن کوئیک اسمایل در هر محلی میتوانید از شکلک های متنوعی استفاده کنید. به طور مثال در وبلاگ نویسی، ایمیل، محیط یاهو میل و جی میل، در مایکروسافت ورد ، فرانت پیج و ... همچنین استفاده اصلی برنامه برای کاربران انجمن های اینترنتی (فروم ها) میباشد. استفاده از این ابزار رایگان، کاربردی و محبوب برای همه افراد توصیه میشود.

از ویژگی های این ابزار مفیدمیتوان به موارد زیر اشاره کرد:

- Forum Tools Supported
  کاربران فروم این نگرانی را برای ارسال انواع کد ها نخواهند داشت. در کوئیک اسمایل همه این ابزار ها در اختیار شماست. کاربران فروم میتوانند کد های مخصوص HTML , PHP , Normal CODE را با استفاده از ابزار داخلی برنامه ارسال کنند. همچنین کد های مربوط به تصویر. ابزار جانبی جدیدی اضافه شده است به نام Forum Editor تا تمامی ابزارهای مورد نیاز ادیت متن های فروم را در یک محل داشته باشید.
- Favorites List
لیستی از شکلک های مورد علاقه ایجاد کنید، از نسخه دو این امکان وجود داشته و اکنون با قدرت بیشتری این امکان توسعه یافته است. روی شکلک راست کلیک کنید و به لیست خود اضافه کنید. چندین لیست مختلف ایجاد کنید و در آن واحد به همه آنها دسترسی دارید. امکان جدیدی نیز وجود دارد که بر اساس استفاده (تعداد کلیک) نیز یک لیست آتوماتیک ایجاد شود. همه اینها را در تب fav خواهید داشت.
- Best Smiley Collection
گالری شکلک های شامل بهترین ها است و این سیاستی است که در تمامی نسخه های برنامه اعمال کرده اند و همواره با گزینش بهترین شکلک ها رضایت کاربران برنامه را جلب کرده اند. این لیست هر روز نیز با درخواست کاربران بهبود یافته و به لیست نهایی رسیده است. برای نسخه های جدید تر منتظر شکلک های جدید نیز باشید. در نسخه جدید به درخواست کاربران برای هماهنگی بیشتر با مسنجر یاهو شکلک های جدید یاهو مسنجر به برنامه اضافه شدند.
- Drag and Drop
از نسخه 2 به بعد این امکان وجود داشته است، بدین معنا که شکلک را کشیده و به داخل محیطی که نیاز دارید میاندازید. به طور خود کار شکلک به محل مورد نظر ارسال میشود.
- HTML Supported
در صورتی که ادیتور مورد استفاده شما برای ارسال شکلک از نوع HTML باشد کد مخصوص آنرا برای آن ارسال میشود. بدین معنی که از شر ارسال کد به صورت تگ ها خلاص میشوید و شکلک را در هنگام ارسال در ادیتور خواهید دید. از جمله این ادیتور ها ادیتور های WYSI و مایکروسافت فرانت پیج و ...
- Skin Base
نسخه جدید برنامه دارای چندین اسکین میباشد که خود شما نیز میتوانید برای آن اسکین طراحی کنید و برای استفاده دیگران برای سایت ارسال نمایید. با استفاده از ابزار اسکین میکر پروفایل بسازید و اسکین های جدید را نیز از سایت دانلود کنید.

 دانلود - 2.42 مگابایت
 سایت سازنده


 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد