بهینه سازی فضای اشغال شده رم توسط نرم افزار RamCleaner 4.1.4

تمامی کاربران ویندوز و کلا رایانه های شخصی و کاری میدونن که رم سیستم چه نقش مهم و کلیدی رو برای یک سیستم بازی میکنه. رم همواره ارتباط مستقیم و تنگاتنگی با سرعت کارکرد سیستم داره در واقع اگه سرعت سیستم شما در سطح مطلوبی نباشه یکی از گزینه های اصلی که میشه در موردش حدس زد وجود اختلال در رم هستش.

 


این اختلالات ممکن در اثر کارکرد زیاد و آسیب سخت افزاری باشه که احتمالش خیلی کم هست و یا اینکه از لحاظ نرم افزاری مشکل داشته باشه
بطور کلی اگه رم سیستم که بهش حافظه اصلی لقب داده شده بیش از حد نرمال پر بشه و یا از اطلاعات بدرد نخورد و بیخود پر باشه میتونه تاثیر سو در سرعت سیستم داشته باشه.
نرم افزار بسیار قدرتمند و معروف ram cleaner میتونه اطلاعات نالازم واضافی رو از حافظه اصلی سیستم پاک کنه و بدین ترتیب سرعت و کارایی سیستمتون تا حد قابل قبولی افزایش پیدا میکنه.
این نرم افزار جزئیات مربوط به فضاهای اشغال شده رو رو بصورت نموداری در اختیار کاربر قرار میده و همچنین کاربر میتونه مشخص کنه که اگه مثلا حافظه اصلی بیش از 60 درصد پر بشه توسط این نرم افزار بهینه سازی بشه!

این نرم افزار از هنگ کردن سیستم هم تا حد زیادی جلوگیری میکنه و با توجه به حجم نسبتا کمی که داره پیشنهاد میشه حتما دانلودش کنید.

 

 RamCleaner 4.1.4     حجم 672 کیلو بایت

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد