تبدیل فایل های آفیس به یکدیگر با OmniPage Professional v16.0

 

OmniPage Professional 16 دقیقترین نرم افزار جهت تبدیل فایلهای Document و فرمهای شما به فرمت هرگونه نرم افزار مورد دلخواه شماست. نرم افزار بسیار هوشمند و قدرتمندی که با برخورداری از افزایش سرعت تبدیل 48% نسبت به نسخه پیشین، عنوان پرفروش ترین نرم افزار OCR را نیز با خود به همراه دارد. پیشرفت غیرقابل تصور این نرم افزار در سرعت و دقت در کار و ترکیب آن با یک تکنولوژی گردش کار باعث به وجود آمدن امکان تبدیل اتوماتیک تمامی فایلهایی که شما نیاز دارید، شده است. با بانک فونتی که با خود نرم افزار وجود دارد شما دیگر مشکل فونت نخواهید داشت. شما چه بخواهید فایل متنی خود را به فایلهای دیجیتال تبدیل کنید،عکس خود را به یک فایل Word تبدیل کنید یا فایلها PDF را بسازید، OmniPage Professional 16 تمامی این کارها را با قدرت و سرعت بسیار زیاد و با نهایت دقت برای شما به سادگی به انجام میرساند. انبوه نتایج موفق در تبدیل به دست آمده، این نرم افزار را بدون هیچگونه شک و تردیدی به قدرتمندترین نرم افزار در دنیا تبدیل کرده است.

 

دانلود با حجم 340 مگابایت

نظرات 2 + ارسال نظر
پرستو 1388/02/30 ساعت 06:56 ب.ظ

سلام پرستو هستم خوشحال میشم به جمع ما بپیوندی ما یک انجمن کاملا تخصصی که در اون سرویس وی پی ان رایگان داده میشه و همچنین سرویس مستقیم کننده لینک رو هم به صورت کاملا رایگان از رپیدشر مگا آپلود رو دارا هستیم vpn raygan www.online-dl.com/vpn

راستگو 1388/02/30 ساعت 10:50 ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام
ما یک موتور جست و جوگر ایجاد کرده ایم که فقط سایت های به زبان فارسی در آن ثبت خواهد شد.
اگر شما مایل به ثبت وبلاگ یا وب سایت خود در موتور جست و جو هستید ابتدا باید یک لینک در وبلاگ یا وب سایت خود به آدرس http://www.rastgo.com با عنوان "راستگو" بدهید و بعد در لینک زیر در خواست می دهید تا وبلاگ یا وب سایت شما در موتور جست و جو ثبت شود.
http://www.rastgo.com/submit-script/

اگر پیشنهادی و یا انتقادی دارید خوشحال خواهیم شد از طریق لینک زیر برایمان ارسال کنید:
http://forum.rastgo.com/topic-t741.html

با تشکر و احترام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد